زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست
زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست

زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست

گوناگون ؛ مفید

طریقه حذف کردن اکانت ایمیل در هات میل ؛ یاهو و جی میل

حذف سرویس اکانت ایمیل یاهو YAHOO:

ابتدا وارد صندوق پستی وب میل خود شده و سپس صفحه جدیدی را جداگانه در مرورگر خود بار گذاری نمایید و آدرس زیر را در آن تایپ نموده و زمانی که صفحه فوق باز شد در کادر پایین صفحه پسورد خود به همراه تایپ تصویر امنیتی در کادر مخصوص و سپس فشردن دگمه تایید صحت اطلاعات ورودی و بعد از چند ثانیه صفحه ای مبنی بر پیام حذف کاربر از سرویس یاهو در صورت عدم بروز مشکل در ارسال و مندرجات فرم برای شما ظاهر می شود. در این حالت تمام صفحات را ببندید. در این حالت حساب  ایمیل شما به مدت 120 روز قابل دسترسی برای شما با همان رمز عبور خواهد بود و بعد از 120 روز عدم مراجعه آدرس ایمیل شما برای ثبت مجدد توسط افراد دیگر مجاز خواهد بو د ودر این حالت تمام اطلاعات میل باکس و پروفایل  شما برای همیشه پاک  و از بین خواهد رفت.


 

https://edit.yahoo.com/config/delete_user

 

 

حذف سرویس اکانت ایمیل هات میل HOTMAIL :

ابتدا آدرس زیر را در مرورگر خود بار گذاری نموده وسپس از صفحه ورود آدر ایمیل به طور کامل و رمز عبور خود را تایپ نمایید و از صفحه باز شده دکمه  (Close  Account) رابرای بستن ایمیل و دکمه (Cancel) را برای لغو عمل فوق بزنید. در این حالت حساب  ایمیل شما به مدت 120 روز قابل دسترسی برای شما با همان رمز عبور خواهد بود و بعد از 120 روز عدم مراجعه آدرس ایمیل شما برای ثبت مجدد توسط افراد دیگر مجاز خواهد بو د ودر این حالت تمام اطلاعات میل باکس و پروفایل  شما برای همیشه پاک  و از بین خواهد رفت.

http://g.live.com/0HE_TRACKSTAR_ENUS9/84016

 

حذف سرویس اکانت گوگل میل یا جی میل  GMAIL :

ابتدا وارد صندوق پستی وب میل خود شده و سپس از منوی بالای صفحه ایمیل گزینه  settings را انتخاب نمایید و از صفحه باز  شده قسمت Accounts رانتخاب نمایید وپس از آن شما روی Google Account settings کلیک کرده سپس دکمه  Edit نزدیک کلمه 'My products را انتخاب و نهایتا حذف یا Delete Gmail Service and fill in the required fields را انتخاب کنید .

 

Deleting: Gmail

You can delete Gmail from your Google Account at any time. If you're sure you won't use Gmail in the future, please follow these steps to delete it

Sign in to your Gmail accoun
Click Settings at the top of any Gmail page
Click Accounts in the Settings menu bar
Click Google Account settings
Click the Edit link next to 'My products
Click Delete Gmail Service and fill in the required fields

پی نوشت : ویرایش شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد