زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست
زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست

زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست

گوناگون ؛ مفید

سنگ های شفا بخش برای آقایان

مردها، کریستال ها و سنگ جواهرات را اغلب به صورت انگشتر، گردن بند و ... به کار می برند یا در روی لباس های رسمی خود می آویزند تا موقعیت و منصب خود را در جامعه مشخص کنند. در دوران قدیم، جنگجویان کریستال های براق را طی جنگ بر روی سپرهای محافظ خود جاسازی می کردند تا از آنها محافظت کند. ساخت جواهر آلات و سنگ های قیمتی تزئینی هنوز هم عمدتا به دست مردان انجام می گیرد. اما استفاده از فلزات گرانبها و جواهر آلات مصنوعی، به تدریج جایگزین استفاده از سنگ جواهرات می شود. استفاده از سنگ های شفابخش بعد از حکایت شاه آرتور(پادشاه انگلستان) با جادوگر خود(مرلین) که در غار سنگی زندگی می کرد، در میان مردم رواج یافت. اگر خجالت می کشید که در جلوی مردم از این نوع سنگ ها استفاده کنید، می توانید کریستال های شفابخش خود را در یک کیسه کوچک قرار دهید و آن را به گردن خود بیاویزید و در زیر پیراهن پنهان کنید. سعی کنید کریستال هایی انتخاب کنید که نسبتا مسطح باشند تا کیسه مزبور چندان برجسته نباشد. کریستال ها را همچنین می توانید درون کیسه ای کوچک قرار داده و آن را درون جیب پیراهن خود قرار دهید یا در محل کار خود می توانید کریستال ها را به عنوان اشیای تزئینی درروی میز قرار دهید. اگر کسی راجع به آنها پرسید می توانید در جواب بگویید که جنبه تزئینی دارد یا برای بچه خود خریده اید که به کلاس درس علوم خود ببرد. یا در هنگام شب، کریستال ها را می توانید در زیر بالش یا تشک خود قرار دهید. فراموش نکنید که سنگ های شفابخش خود را حداقل ماهی یک بار بشویید و تمیز کنید. در ادامه چند سنگ مختلف برای شفابخشی مردان انتخاب شده و خصوصیات آنها برای شما آمده است.
 
لعل بنفش: لعل بنفش یا «سنگ شفابخش اساسی» یکی از مهم ترین سنگ های شفابخش است که قدرت پاک کنندگی و تصفیه نفس را دارد و همه انرژهای منفی را از وجود مرد بیرون می راند. برای دور کردن نیروهای منفی از وجود خویش، می توانید چند سنگ لعل بنفش را در خانه یا دفتر کار خود نگهداری کنید. اگر از نگرانی و اضطراب رنج می برید یا مشکل تنفسی دارید، چند تکه از این سنگ را در جیب پیراهن خود بگذارید تا نزدیک سینه تان باشد. لعل بنفش همچنین برای میگرن و دردهای مفاصل مفید است.

حجر سیلان: حجر سیلان یا «سنگ نیروی جنسی»، تقویت کننده نیروی جنسی و قوای جسمانی است. هنگامی که در جریان زندگی روزمره دچار خستگی و محرومیت و بی مهری می گردید، حجر سیلان می تواند قوای تحلیل رفته را به شما بازگرداند و به شما روحیه و نشاط ببخشد.

یشم سبز: یشم سبز یا «کریستال آرامش بخش» که «سنگ ورزش» نیز نامیده می شود، تقویت کننده چالاکی و چابکی فرد است. اکثر مردان شرق دور با فواید این سنگ آشنا هستند. کسانی که از این سنگ استفاده کرده اند می گویند پا به پای افزایش سلامتی فرد، رنگ این سنگ تیره تر می شود و هر چقدر از سلامتی فاصله بگیرید رنگ آن روشن تر می شود.
یشم سنگی مناسب برای مدیتیشن است که شادی عمیقی در روح ایجاد می کند و باعث احساس صلح ، نظم و تجدید افکار می شود . این سنگ به زندگی احساسی ما تازگی می بخشد و آن را اصلاح و ما را متعادل می کند، و قدرت عشق و دلباختگی را نیز در ما به وجود می آورد .
بعضی ها نیز می گویند این سنگ خوش شانسی می آورد.

الماس: الماس یا «سلطان سنگ ها» باعث تقویت انرژی های درونی فرد می شود و تردید و دودلی و بی ثباتی او را از بین می برد. هر چه کیفیت این الماس بهتر باشد، اثر آن بیشتر است. الماس باعث تحرک و شادابی شخص می شود و عزت نفس را افزایش می دهد.

هماتیت: هماتیت یا «سنگ استرس» نوعی کریستال است که برای تقویت منطق، توانایی های ریاضی، تفکر منطقی و دانش عمیق به کار می رود. این سنگ همچنین خلاقیت فرد را افزایش می دهد و باعث افزایش تمرکز می شود. هماتیت هر گونه امواج منفی را به سوی صاحب آن باز می گرداند و مانع از استرس و فشار روحی می شود. این کریستال مثل تکه ای آهن ربا، درد پا یا درد کمر را جذب می کند و برای رفع دردهای عضلانی یا مفاصل نیز مفید است. هماتیت برای رفع بی خوابی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ لاجورد: تحریک کننده قوای ذهنی و تقویت کننده قوه درک شهودی.

کوارتز سرخ: برطرف کننده احساسات منفی و تقویت کننده عشق و انعطاف پذیری.

کوارتز دودی: برطرف کننده پرخاشگری و خشونت و وسوسه های شیطانی، تقویت کننده حس مسئولیت، شجاعت و اعتماد به نفس

منبع:روزنامه ابتکار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد